.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرودگاه میاندرود به ساری قابل بازگشت نیست

رئیس شورای اسلامی شهرستان میاندرود گفت: این که می‌گویند برخی از روستاهای شهرستان میاندرود را به ساری ملحق کنیم تا فرودگاه به ساری برگردد جز دغدغه آفرینی برای مردم مزیت دیگری ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سیدمحمد کاظمی بادله امشب در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان میاندرود با اشاره به برخی سخنان مطرح شده در روزهای اخیر در مورد الحاق مناطقی از میاندرود به ساری اظهار داشت: اگر قرار بود که میاندرود از ساری جدا نشود پس چرا این اتفاق افتاده است و حال که شهرستان میاندرود چند سال است که مستقل شده چرا عده‎ای این مسائل را مطرح می‌کنند.

وی افزود: این که می‌گویند برخی از روستاهای شهرستان میاندرود را به ساری ملحق کنیم تا فرودگاه به ساری برگردد جز دغدغه آفرینی برای مردم شهرستان که ارتقای میاندرود برای راحتی آنان بوده است مزیت دیگری ندارد.

این مسئول همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در حاشیه این مراسم در پاسخ به سئوالی در مورد موضع شورای اسلامی شهرستان و خواست مردم روستای بادله در این مورد اظهار داشت: نظر و خواست همه ما این است که فرودگاه و روستاهای یاد شده در محدوده حوزه شهرستان میاندرود باشد و این مناطق به ساری ملحق نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی روستای بادله در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت شوراهای اسلامی را جدای از مسائل و گرایشات جناحی دانست و افزود: شوراها تنها برای مردم کار می‌کنند و آماده همکاری با فرماندار جدید هستیم.

کاظمی با اشاره به تنگناهای موجود در اعتبارات همزمان با مدیریت زارعی در میاندرود ابراز داشت: وی با اخلاق‌مداری توانست رضایت مردم را جلب کند و این مساله رضایت خدا را در پی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان میاندرود در پایان از تلاش‌های علی رجبی فرماندار اسبق میاندرود قدردانی و برای قادری در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

 در روزهای گذشته بحث الحاق روستاهای بادله و انجیل نسام میاندرود به ساری برای بازگشت فرودگاه دشت‎ناز به محدوده مرکز استان در جلسه شورای شهر ساری مطرح شده بود که این مساله با واکنش‎هایی در میاندرود همره بوده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1392
آقای کاظمی فردی کاردان ومدیری توانمند است
علی 29 آذر 1392
خب چرا میاندرود رو از ساری جدا کردین که حالا میخواین دوباره بعضی از روستاهاش رو دوباره به ملحق کنین!؟!؟

هم خـدا رو میخواین و هم خـرمـا رو !؟
نا شناس 28 آذر 1392
هر وقت شهردار و شورای شهر میاندرود توانستند یک خیابان با عرض یک متر از سورک تا فرودگاه احداث کنند، بعد داعیه تصاحب فرودگاه بین المللی ساری را داشته باشند.
نا شناس 29 آذر 1392
آقای کاظمی شما تازه تریبون گرفتی جو گیر نشوید لطفا. اگه الان هم میاندرود میاندرود شده این رو از ساری داره. تازه قرار نیست که کل میاندرود به ساری برگرده فقط دو سه تا روستا که مردمش هم از خداشونه. درود به همه میاندرودی ها و ساروی ها
d 29 آذر 1392
حرفهای کوتوله ها رو بی خیال/میاندرود از نظر ما بخش میاندرود هستش و جز شهرستان ساری.
نا شناس 29 آذر 1392
آقای کاظمی جای اهالی بادله صحبت نکن.فقط ساری و بازگشت به ساری.شورای شهر ساری حمایت حمایت.
سعید 29 آذر 1392
لسک هم شاخ در بیارده
حسین 29 آذر 1392
من بابلی هستم دقیقااهل بندپی . این حق میاندرود بود که بخواد مستقل باشه همینجور حق ما بندپی ها هم هستکه از بابل جدا بشیم
ولی راجب فرودگاه چون به اسم ساری ثبت شده باید یه تصره چیزی بزنید که کل جهان رو گیج نکنید از این بیشتر مازندران رو سوژه نکنید
نا شناس 28 آذر 1392
بندپی عزیز شما بندپیی ها حق دارید که بخواهید جدا شوید چون بندپی خیلی متعادلتر و خوشنام تر از بابل هست ولی موضوع میاندرود کاملا متفاوت است و روستاهای میاندرود خواهان جدایی نبودند و در واقع نماینده وقت که سورکی بود خواست خوش خدمتی به روستای سورک داشته باشتد و جالب است بدانید که سورکی ها اقبالی در میاندرود ندارند و مردم میاندرود رابطه خوبی با این روستا ندارند و بلعکس آنها یه ساری علاقمندند و خودرا ساروی میدانند و همیشه مورد لطف ساروی ها هم قرارگرفتند.هیچ کس بهتر از من میاندرود را نمیشناسد.قلب میاندرود برای ساری میتپد و سورک جایگاهی در بین میاندرودی ها ندارد. زنده باد میاندرود ساری.
مجمد 28 آذر 1392
واقعا ممنون ! سوژه کردن ساری کار درستی نیست! مرکز استان فرودگاهش باید کجا باشه! میدان زندان خوبه؟
نا شناس 29 آذر 1392
فقط دکتر یوسف نژاد
نا شناس 29 آذر 1392
آقای کاظمی از مدیران توانمند آموزش پرورش می باشد و برایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت میکنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.